Společnost


Smarty CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:47
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 17 stížnostech.

#43889Opakovaná neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.07.2020, před 5 lety

Miroslav Spolek

Znění stížnosti

Dobrý den. Zakoupil jsem robotický vysavač Xiaomi MI Roborock Sweep One. Záruka 24 měsíců. Zakoupeno na smarty online. Po roce se porouchal. Závada na laserové hlavě. Servis tvrdil na poprvé, že se závada nepotvrdila. Po druhé reklamaci byla závada odstraněna výměnou motoru laseru. Po třetí jsem opět reklamoval stejnou vadu na laserové hlavě. Požadoval výměnu za nový kus nebo peníze. Čtvrtá reklamace byla z důvodu systémové chyby kdy přístroj hlásí Internal error. Zároveň vysavač uklízel zcela chaoticky, ne tak jak na začátku. Zároveň je hlučnější. Opět zamítnuto , závada se neprojevila. Pátá reklamace s tou samou závadou. Závada se neprojevila. Přístroj vrácen. Doposud bylo možné ovládat vysavač i přes aplikaci. Po posledním návratu přístroje ze servisu není možné přístroj přidat do aplikace. Zkoušeno na dvou telefonech. Přístroj neuklízí systematicky, ale zcela chaoticky. Takto na začátku neuklízel. Servis vždy reklamaci neuzná, nebo se závada u nich neprojeví. 5 měsíců je v podstatě v reklamačním řízení. Jak mám dále pokračovat? Děkujeme za pomoc. Hezký den. Mirek Spolek


Produkt

XIAOMI Mi chytrý robotický vysavač Roborock Sweep One S50 bílý


Požadované řešení

Po zkušenostech s touto společností požadujeme vrácení kupní ceny.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2020 09:25, před 5 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.7.2020 16:11, před 4 lety

Dobrý den,
situace nás velice mrzí, nicméně Vámi uváděná závada se v servisním středisku projevila pouze 2x. Závada byla odstraněna výměnou laserové hlavy, jak je uvedeno v servisním listu. Další závady nebyly shledány a reklamace nebyly uznány jako oprávněné a záruční. Vzhledem k tomu, že jsou uznány pouze 2 závady nevzniká nárok na odstoupení od kupní smlouvy.
V případě nesouhlasu s vyjádřením autorizovaného servisu je možné obrátit se na soudního znalce.


S pozdravem
Zuzana Bláhová
reklamační oddělení

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2020 09:17, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2020 07:07, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.