Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení, už minulý měsíc jsem zaregistrovala, že mi někdo krade kredit neoprávněně z telefonu. Vyvrcholilo mi to den 21.9.2014 a 22.9.2014, kdy mě někdo z Vaší společnosti okradl o částku Kč 250 a ještě mi zablokoval neoprávněně kartu. Proto zvažuji zrušení telefonního čísla 736142318 a změním dodavatele služeb, pokud nedojde k nápravě. Mám předplacenou kartu a nejsem závislá na službách, které mi nebudou vyhovovat. Očekávám sdělení na můj e-mail, který jsem uvedla.
Navrácení kreditu a zpětné zprovoznění služeb na předplacené kartě. Částka byla odcizena automatickým přeposíláním stejné zprávy několikrát a to již minulý měsíc. Proto žádám navrácení kreditu ve výši 300,-- Kč. Děkuji za vyřízení. Věřím, že se tak stalo ne vinou osoby, ale strojového zařízení. Dagmar Šimarová
|
Tweet |
Spotřebitelce doporučujeme uplatnit reklamaci vyúčtování u operátora. Není-li vzhledem k druhu poskytované služby vyúčtování ceny dodáváno, je nunté reklamaci uplatnit do 2 měsíců ode dne poskytnutí služby. Reklamace musí být vyřízena nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory nemohou být tedy řešeny prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.
Hodnocení: