Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#4389Ukradený kredit z předplacené karty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2014, před 10 lety

Dagmar Šimarová

Znění stížnosti

Vážení, už minulý měsíc jsem zaregistrovala, že mi někdo krade kredit neoprávněně z telefonu. Vyvrcholilo mi to den 21.9.2014 a 22.9.2014, kdy mě někdo z Vaší společnosti okradl o částku Kč 250 a ještě mi zablokoval neoprávněně kartu. Proto zvažuji zrušení telefonního čísla 736142318 a změním dodavatele služeb, pokud nedojde k nápravě. Mám předplacenou kartu a nejsem závislá na službách, které mi nebudou vyhovovat. Očekávám sdělení na můj e-mail, který jsem uvedla.


Požadované řešení

Navrácení kreditu a zpětné zprovoznění služeb na předplacené kartě. Částka byla odcizena automatickým přeposíláním stejné zprávy několikrát a to již minulý měsíc. Proto žádám navrácení kreditu ve výši 300,-- Kč. Děkuji za vyřízení. Věřím, že se tak stalo ne vinou osoby, ale strojového zařízení. Dagmar Šimarová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2014 11:55, před 10 lety

Spotřebitelce doporučujeme uplatnit reklamaci vyúčtování u operátora. Není-li vzhledem k druhu poskytované služby vyúčtování ceny dodáváno, je nunté reklamaci uplatnit do 2 měsíců ode dne poskytnutí služby. Reklamace musí být vyřízena nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.12.2014 21:04, před 10 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory nemohou být tedy řešeny prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.12.2014 21:04, před 10 lety


Dagmar Šimarová

Hodnocení: