Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#43893Klamné informace , vrácení vozu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2020, před 5 lety

Jiří Havlík

Znění stížnosti

Dobrý den dne 17.7.2020 jsem zakoupil vůz wv passat b5.5 : 8U5 3344 na internetu byl uvedený dobrý mechanický stav. Při podpisu me bylo nekolikrat opakováno že vuz mohu vrátit do 10 dnů bez udání důvodu. Avšak při kontaktovani prodejce a tazani se na vraceni vozu mě bylo řečeno že neví, nekolikrat jsem volal na linku kde me řekli že se nekdo ozve a nikdo nic..
Prodejce mě pouze seznámil s vadnou klimatizací. Bohužel jsem podepsal předávací protokol kde je uveden stav vozidla špatný až nevhodný.. Auto není v dobrém mechanickém stavu , podvozek je natom tak špatně že při vetsi nerovnosti mam pocit že to uletí , v motoru bylo málo oleje , turbo píská , spojka je před umřením , na rozvodech je přejetý interval o 30 000 km a pak spoustu drobností co na autě nefungují , jako například vyhřev a štelování zrcátek.


Požadované řešení

Vrácení auta , zrušení úvěru... akontace byla 10 000 jsem ochotný jim velkou část částky nechat za lidské jednání


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2020 09:34, před 5 lety

Předpokládáme, že kupní smlouva byla uzavřena na prodejně. V takovém případě zákon neumožňuje odstoupit od smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření bez uvedení důvodu. Případná možnost odstoupit od smlouvy by tedy musela být dojednána mezi stranami. V takové situaci záleží především na tom, jak zní konkrétní ujednání a je-li prokazatelné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (oddělení ADR). Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Nejzazší možností je zahájení soudního sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.8.2020 15:25, před 4 lety

Vážený pane Havlíku,
Vaši záležitost jsem prověřovala s kolegy z reklamačního oddělení. Jak jsem byla informována, kolegové z oddělení péče o zákazníky se Vás pokoušeli kontaktovat. Bylo zapotřebí se dostavit v rámci těch 10 dnů na kteroukoli naši pobočku ohledně výměny vozu. Bohužel jste tak neučinil a 10 dní od koupě již uplynulo. I tak však zůstává možnost dostavit se sepsat reklamaci, která bude řádně posouzena.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2020 07:41, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2020 11:59, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.