Počet nahlášených stížností: | 711 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 22 |
Dobrý den dne 17.7.2020 jsem zakoupil vůz wv passat b5.5 : 8U5 3344 na internetu byl uvedený dobrý mechanický stav. Při podpisu me bylo nekolikrat opakováno že vuz mohu vrátit do 10 dnů bez udání důvodu. Avšak při kontaktovani prodejce a tazani se na vraceni vozu mě bylo řečeno že neví, nekolikrat jsem volal na linku kde me řekli že se nekdo ozve a nikdo nic..
Prodejce mě pouze seznámil s vadnou klimatizací. Bohužel jsem podepsal předávací protokol kde je uveden stav vozidla špatný až nevhodný.. Auto není v dobrém mechanickém stavu , podvozek je natom tak špatně že při vetsi nerovnosti mam pocit že to uletí , v motoru bylo málo oleje , turbo píská , spojka je před umřením , na rozvodech je přejetý interval o 30 000 km a pak spoustu drobností co na autě nefungují , jako například vyhřev a štelování zrcátek.
Vrácení auta , zrušení úvěru... akontace byla 10 000 jsem ochotný jim velkou část částky nechat za lidské jednání
|
Tweet |
Předpokládáme, že kupní smlouva byla uzavřena na prodejně. V takovém případě zákon neumožňuje odstoupit od smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření bez uvedení důvodu. Případná možnost odstoupit od smlouvy by tedy musela být dojednána mezi stranami. V takové situaci záleží především na tom, jak zní konkrétní ujednání a je-li prokazatelné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci (oddělení ADR). Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Nejzazší možností je zahájení soudního sporu.
Vážený pane Havlíku,
Vaši záležitost jsem prověřovala s kolegy z reklamačního oddělení. Jak jsem byla informována, kolegové z oddělení péče o zákazníky se Vás pokoušeli kontaktovat. Bylo zapotřebí se dostavit v rámci těch 10 dnů na kteroukoli naši pobočku ohledně výměny vozu. Bohužel jste tak neučinil a 10 dní od koupě již uplynulo. I tak však zůstává možnost dostavit se sepsat reklamaci, která bude řádně posouzena.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.