Společnost


Robert Tichý

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43894Nedodané zboží, které bylo zaplacené

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2020, před 4 lety

Jana Pravcová

Znění stížnosti

Dobrý den, u této firmy jsem si objednala dne 22.5.2020 difuzer Aroma ZenSteam 300 ml tmavé dřevo,/389,-/,toto zboží jsem hned i zaplatila.Přišlo mi i "potvrzení, že platbu přijali". Od té doby se nic nestalo ani neděje. Nikdo nekomunikuje, telefon nedostupný telefon: 608 132 233,na email též nereaguje, zboží nemám. Email jsem posílala několikrát,bohužel neúspěšně. Dne 10.7.2020 mi přišla emailem automatická odpověď - viz přeposílám ( Dobrý den, milý zákazníci,níže posíláme automatickou odpověď, která bude pravděpodobně v souvisltosti s Vaši otázkou, pokud se nebude Váš dotaz týkat odpovědí níže, prosím napište zprávu nebo volejte na číslo 608 132 233. Na telelefonu budeme aktivně dostupní od 2.7.2020
1) Dotaz - nedoručené zboží
Vaše objednávka, pokud ste zaplatil/zaplatila už byla 100% úspěšně odeslána naším externím dodavatelem. V průměru se doba dodání pohybuje v rozmezí od 30 do 40 kalendářních dnů od zaplacení. Může se stát, že se vyskytnou nějaké komplikace ze strany dodavatele a Vaše zásilka se může opozdit do 60 dnů od platby. Pokud ani po 6é dnech nedorazí, prosím urgujte nás na telefon výše. Veškeré informace naleznete na webových stránkách v záložce doprava a platba.

2) Dotaz - poloviční objednávka
Pokud jste objednávali více druhů zboží, např. olejíčky a difuzéry a dorazili Vám jen olejíčky nebo difuzéry, tak počítejte s tím, že Vám druhý kus balíčku dorazí během následujících dní od dodání prvního balíčku, jestliže ani to ne, opět nám zavolejte na telefon výše.
Ještě jednou, pokud se dotaz bude týkat jiné otázky, než je výše popsaná, prosím volejte nejlépe piště.

Děkujeme a zdraví
Nicollete

Kód objednávky a VS: 202013219, zaplaceno dne 22.5.2020
Číslo účtu firmy: 2501105352 / 2010


Požadované řešení

Prosím o zaslání zboží, popřípadě vrácení peněz.
Děkuji Pravcová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2020 09:53, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platila-li spotřebitelka při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitelka využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měla spotřebitelka co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2020 18:26, před 4 lety

Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.