Počet nahlášených stížností: | 716 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
dne 8.7.2020 jsem odeslala zpět zásilku - odstraňovač pleveve- s žádstí o vrácení částky 821 Kč na můj účet. do dnešního dne nevyřešeno. pak někde moje dcera zjistila, že jsem povinna vyplnit jakýsi formulář a bez jeho vyplnění prý se nebudete reklamací zabývat . co to je ? je mi 77 let, jsem v důchodu a tato částka je na můj důchod vysoká. myslíte si, že se všichni staří vyznají v nových elektronických cestách? poslala jsem mailem vyplněné povinné údaje jako ve formuláři. nejen že jsem se nedočkala plnění z vaší strany, ale ani jste se neráčili odepsat.
nechci vyhrožovat, počkám ještě do 31.7.2020 a pak svěřím svůj problém české obchodní inspekci,
JANA TYMLOVÁ, BUDOVATELŮ 4 kARLOVY vARY
odstraňovač pplevele
vrátit peníze zpět na můj účet uvedený v mail zprávě z mail adresy agila@rhq.cz
|
Tweet |
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Není povinností spotřebitele na stránkách e-shopu vyplnit vzorový formulář pro odstoupení, stačí o odstoupení od smlouvy prodejce jakkoliv vyrozumět, nejlepší je zvolit si nějaký prokazatelný způsob. Spotřebitel by měl uvést základní údaje o uzavřené kupní smlouvě a vyjádřit svou vůli od ní odstoupit.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Dobrý deň, pevne verím, že pani Tymlová poslala v balíku sprievodný list na základe ktorého vyhovieme jej žiadosti.
Ak sa tak nestalo, prosíme, aby nás kotaktovala na info@vigoexpress.cz
Ďakujem, Vigoexpress
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.