Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 4.6.2020 jsem si objednal a zaplatil pneumatiky uspolečnosti KOBRAS, spol. s r.o. které deklarovali že jsou skladem, obratem mi napsali že pneumatiky naskladní další týden, tak jsem čekal ale další týden nic nepřišlo, asi 16.6. jsem volal do společnosti KobrasPraha co se děje a byl jsem přepojen na pobočku v Benátkách nad Jizerou kde mi bylo sděleno že pneumatiky byli sice už minulý týdennaskladněny ale že došlo k nárůstu ceny za euro a že už nestojí 840Kčza jednu ale 1290Kč a jestli doplatím rozdíl, na to jsem jim oznámil žejsem objednal zboží které bylo skladem a které je zaplacené, tudíž nevidím důvod něco doplácet, jelikož smlouva byla uzavřena, na to mi bylo řečeno že to předají nadřízenému a ozvou se ale nikdo se už neozval a na email nikdo nereaguje. Nyní je 23.7.2020 a stále nemám zboží.
2x 120705100105 Pneu 5,00x10C 79N]
Rád bych obdržel zboží které jsem zaplatil.
|
Tweet |
Mezi subjekty byla uzavřena kupní smlouva, ze které stranám vznikají práva a povinnosti. Povinností prodávající je zboží dodat. Vzniklou smlouvu lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů. Jako zákonný důvod připadá pouze následná nemožnost plnění, kdy se dluh stane nesplnitelným až po vzniku závazku (např. zboží se přestalo vyrábět). Ovšem musí se jednat o objektivní stav. Plnění není nemožné, lze-li dluh splnit za ztížených podmínek, s většími náklady, s pomocí jiné osoby nebo až po určené době.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.