Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v příloze si dovoluji zaslat podnět ve formě emailové komunikace se společností Deichmann. Z mojí zkušenosti a vlastně i z oficiální odpovědi této společnosti vyplývá, že jejich běžnou praxí v rámci reklamačního řízení je vznášení požadavků nejen v rozporu s jejich vlastním reklamačním řádem ale zejména s platným zákonem. Mou reklamaci jsem nakonec úspěšně uplatnil v jiné prodejně, ale to pouze proto, že jsem kromě kopie účtu dovolil prodavačce nahlédnout do internetového bankovnictví na můj účet. Vnímám to jako mimořádně silné porušení zákona. Neumím si představit, jak by postupoval někdo, kdo platil zboží hotově nebo kupoval současně více položek a částka na výpisu by tak nekorespondovala s cenou zboží. Lituji navíc zaměstnance, kteří jsou nuceni tyto praktiky dodržovat, i když mnohdy vědí, že nepostupují správně.
Sportovní obuv Puma
Reklamace měla být přijata a vyřešena po předložení kopie účtu, jak to ukládá zákon. Pokud vedoucí trvala na zamítnutí reklamace, je povinna vystavit o tom potvrzení, což také odmítala. V podstatě odmítala jakékoliv jednání nebo řešení (o nějaké kladném přístupu k zákazníkovi už vůbec nemluvím).
|
Tweet |
Spotřebitel je povinen prokázat, že u prodávajícího konkrétní produkt zakoupil. Kopie kupního dokladu, který obsahuje označení zboží, jeho cenu a datum nákupu je dostačujícím důkazním prostředkem.
Prodávající je povinen reklamaci přijmout a vydat spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Nevydání potvrzení může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce.
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Vaše zkušenost je pro nás důležitým podnětem pro optimalizaci našich služeb.
Ještě jednou děkujeme
s přáním všeho dobrého
Deichmann Tým
Vzhledem ke skutečnosti, že reklamace byla vyřešena, stížnost uzavíráme.