Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#4390Nezákonné praktiky při uplatňování reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2014, před 10 lety

Jakub Novotný

Znění stížnosti

Dobrý den,
v příloze si dovoluji zaslat podnět ve formě emailové komunikace se společností Deichmann. Z mojí zkušenosti a vlastně i z oficiální odpovědi této společnosti vyplývá, že jejich běžnou praxí v rámci reklamačního řízení je vznášení požadavků nejen v rozporu s jejich vlastním reklamačním řádem ale zejména s platným zákonem. Mou reklamaci jsem nakonec úspěšně uplatnil v jiné prodejně, ale to pouze proto, že jsem kromě kopie účtu dovolil prodavačce nahlédnout do internetového bankovnictví na můj účet. Vnímám to jako mimořádně silné porušení zákona. Neumím si představit, jak by postupoval někdo, kdo platil zboží hotově nebo kupoval současně více položek a částka na výpisu by tak nekorespondovala s cenou zboží. Lituji navíc zaměstnance, kteří jsou nuceni tyto praktiky dodržovat, i když mnohdy vědí, že nepostupují správně.


Produkt

Sportovní obuv Puma


Požadované řešení

Reklamace měla být přijata a vyřešena po předložení kopie účtu, jak to ukládá zákon. Pokud vedoucí trvala na zamítnutí reklamace, je povinna vystavit o tom potvrzení, což také odmítala. V podstatě odmítala jakékoliv jednání nebo řešení (o nějaké kladném přístupu k zákazníkovi už vůbec nemluvím).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2014 10:38, před 10 lety

Spotřebitel je povinen prokázat, že u prodávajícího konkrétní produkt zakoupil. Kopie kupního dokladu, který obsahuje označení zboží, jeho cenu a datum nákupu je dostačujícím důkazním prostředkem.
Prodávající je povinen reklamaci přijmout a vydat spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Nevydání potvrzení může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.9.2014 13:25, před 10 lety

Dobrý den,

děkujeme za zpětnou vazbu. Vaše zkušenost je pro nás důležitým podnětem pro optimalizaci našich služeb.

Ještě jednou děkujeme

s přáním všeho dobrého
Deichmann Tým

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2014 19:23, před 10 lety

Vzhledem ke skutečnosti, že reklamace byla vyřešena, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.