Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
15,5,2020 som uhradila platbu za 6 kusov potahy na stoličky. VS 1100557132 tovar mi nebol doposial dodany. objednávka bola na meno Anna Hrehovčíkova, Zakarpatská 7, Michalovce v hodnote 33,67 Prosím o informáciu o meškani dodávky. Ďakujem
potahy na stoličky 6 kusov
vratenie peňazí na moj účet
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, paní Hrehovčíková,
je nám velice líto, že Vám zásilka "6x Poťah na stoličku Briley" nedorazila. Pravděpodobně došlo ke ztrátě zásilky během přepravy, za což se velice omlouváme.
Budete si přát zboží znovu zaslat, samozřejmě na naše náklady, nebo požadujete vrácení peněz?
V případě opětovného zaslání je doba dodání 15-45 (nejpozději 90) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí.
V případě vrácení peněz Vám můžeme nabídnout 115% kupon na nákup jiného zboží. Pokud o tento kupon nemáte zájem, peníze Vám vrátíme zpět na účet.
Děkujeme za informaci.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie Brodňanová
Zákaznický servis
PoštovnéZDARMA.cz
Prosím o zaslanie objednaného tovaru. Dúfam že tovar bude dodaný včas a primeranej kvalite.
Anna Hrehovčíková
Zakarpatská 7
071 01 Michalovce
Slovensko
Dobrý den, paní Hrehovčíková,
děkujeme za informaci. Reklamaci jsme zadali k vyřízení a zboží Vám necháváme opětovně zaslat. V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit.
Vaše spokojenost je naším cílem.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie Brodňanová
Zákaznický servis
PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.