Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:641
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#43916Neuznaná reklamace, otřesný přístup

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

12 hodin 9 minut

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2020, před 4 lety

Iveta Rossi

Znění stížnosti

Třičtvrtě roku posílání mobilního telefonu na reklamace, tři reklamace uznané, další už ne a to podotýkám stále stejná závada.. Obrátila jsem se na t mobile, měsíc telefon cestoval do Prahy a z Prahy a čekala jsem na nějaké vyjádření, vše hází na servis.. Nevím proč bych se měla obracet na servis když telefon byl zakoupeny u tmobil a ne v servisu a teď, po nedoplaceni nefunkčního mobilu mi poslali pokuty za nedodržení platebních podminek... Chování hrůza, nezájem cokoli a jakkoli řešit.. Stále stejná písnička, obraťte se na servis.. Proč?? Aby další reklamace neuznal?? To opravdu nebudu ztrácet čas... Pri poslední reklamaci v servisu mi byl mobil vrácen ve stejné vybitem stavu jak jsem ho nechala na prodejně.. Mobilní telefon je ještě měsíc v záruce a to do cca 21.8.2020...Pozadovala jsem několikrát odstoupení od smlouvy a nebylo mi vyhověno.. A teď chtějí peníze za nefunkční mobil... Nebo nefunkční, on funguje, jen po 4 hodinách se musí nabíjet a je velice převraty, takže z bezpečnostních důvodů ho nelze používat...


Produkt

Huawei Y 6 Přímé 2018


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2020 09:41, před 4 lety

Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, stanoví, že pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy.

O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí reklamaci stejné vady lze tedy vznést nárok na odstoupení. Ale i v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit, vyžaduje-li to povaha vady. Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud v usnesení ze dne 29. 8. 2013, sp. zn. 33 Cdo 2979/2012. Dle citovaného rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.

Jestliže prodávající reklamaci neuznává, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku. V posudku by se znalec měl zaměřit na existenci a povahu vady a také by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Seznam znalců je k dispozici na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz, kde si spotřebitel může vybrat dle oboru a kraje. Se znalcem se doporučujeme předem domluvit na ceně znaleckého posudku a době jeho vyhotovení. Pokud posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel nárok na úhradu nutných nákladů, které mu v souvislosti s reklamací vznikly, a právo na řádné vyřízení reklamace. V případném soudním sporu se také vylepší důkazní postavení spotřebitele.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.

Příslušným orgánem pro mimosoudní řešení sporu je Oddělení mimosoudního řešení sporu (ADR) při České obchodní inspekci: www.adr.coi.cz Zde může návrh na zahájení řešení sporu spotřebitel podat nejpozději do 1 roku od chvíle, kdy uplatnil svůj nárok u podnikatele poprvé.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.