Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. V únoru 2019 jsem od Vás na splátky pořídila telefon,který nebyl nejlevnější a tak jsem čekala kvalitní přístroj. Během prvního dne jsem zjistila,že zlobí. Navázání na data bylo skoro nemožné a doma na WiFi také. Přijatý hovor nešlo vzít, byl černý display s modrým pruhem dole.Telefon se sekal. První reklamaci mi uznali.Telefon jakoby nikdo neopravil.Dal byly stejne problemy. Druhá reklamace. Na její vyřízení jsem čekala skoro dva měsíce.Nikdo se neozýval a tak jsem chtěla zavolat na prodejnu,kde jsem reklamaci podala.To prý nejde.Tak mail.Az po urgenci mi najednou přišla zpráva,že je telefon k vyzvednutí do týdne a pokud ho nevyzvednu,za každý den mi nauctuji pokutu.Byla jsem v právu.Reklamace trvala dýl jak 30 dní.Nikdo se neomluvil. Jen výhrůžky. A to vím urcite, že mi nikdo nenapsal zprávu o vyzvednutí. Nicméně tel.dal stejne problemy.Prvni příchozí hovor a černý display s modrým pruhem,jinak nic,jen zvonění. Třetí reklamace neuznaná.Obnoveno tovarni nastavení. Bohužel telefon jako by opět nikdo neopravil. Šla jsem ho opět reklamovat. Chtěla jsem zachovat několik fotek mých deti,ale nešlo je stáhnout. Rada pani na značkové prodejně ať zajdu na mobilní pohotovost.Tam mi řekli,že ani nejde napojit na počítač a je to šmejd. Vracím se na prodejnu a říkám jestli mi stáhnou fotky na paměťovou kartu,že mi na nich záleží a kartu si koupím. Pánovi na prodejně to nešlo a nešlo mu ani odeslání fotek přes mail.Nebylo spojení. Telefon byl pořízeny minulý rok.Mam na nem původní fólii a ta je v tak dobrém stavu,že si na prodejně mysleli,že mám sklíčko. Čtvrtá reklamace a dnes mi přišlo,že je Vám líto,ale reklamace je neuznaná. Tohle je jako byste si ze zákazníků dělali legraci. Rozhodně nebudu T-mobil nikde doporučovat. Tohle je jednani,že se mi chce zvracet.I na prodejně uznali,že je to šmejd.Byla bych ráda,kdybyste reklamaci konečně uznali a dali mi buďto novy přístroj jiné značky v hodnotě telefonu,který jsem si u vás koupila a téměř neměla možnost používat,nebo mi ho uhradite abych si mohla koupit nový. Každopádně jsem už u jiného operátora.
Huavei
Novy přístroj jiné značky nebo finanční náhradu, vše ve výši odpovídající pořizovací ceně telefonu. Nebylo možné ho téměř používat.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.