Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
dne 23.7.2020 jsem na Vaší pobočce Brno-Židenice zakoupila v krabičce balené maso - hovězí zadní.
Když jsme došli domů, že si maso naložím na druhý den, maso při rozříznutí bylo zelené a zapáchalo. Rozhodla jsem se tedy, že maso pojedu vrátit.
Přišla jsem na pobočku, slušně jsem vysvětlila paní na informacích, jaký mám problém a ta volala nějakou paní (nejspíše od masa, netuším).
Když paní došla, ukázala jsem jí, co jsem zakoupila a požadovala jsem vrácení peněz. Paní byla arogantní, že je to normální, když je maso zelené, že to dělá vzduch v krabičce. Jenže maso byla zelené a zapáchalo až po naříznutí. Reklamaci by mi neuznala, kdyby vedle mě nestála jiná zákaznice, která si přičuchla a jako první věc řekla, že by vrácení peněz požadovala také, protože maso zapáchalo. Ironicky mi tedy řekla, že pro dnešek udělá vyjímku, ale že si mám příště dávat pozor co kupuji. Zajímalo by mě, jak mám tedy poznat, že s masem uvnitř krabičky je něco špatně.
Zelené, zapáchající maso
Požaduji větší vstřícnost prodavaček, lepší kontrolu prodávaného zboží
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Chtěla bych aby jste více kontrolovali své zboží a naučily své zaměstnance, jak se chovat k zákazníkům. Sama pracuji v obchodě a tohle bych si k zákazníkovi nikdy nedovolila, jako měla Vaše zaměstnankyně.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět, pro komunikaci se zákazníky společnosti Kaufland bylo zřízeno Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na uvedených kontaktech. Vaše informace je pro nás opravdu důležitá a prostřednictvím zmíněných komunikačních kanálů Vám rádi sdělíme podrobnosti týkající se Vašeho podnětu.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Hodnocení: