Společnost


Youuu s.r.o.

Počet nahlášených stížností:203
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43919Doplnění stížnosti 43910-Nevracené peníze za zboží zaslané zpět

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2020, před 4 lety

Vladimíra Malásková

Znění stížnosti

Objednávku jsem udělala 30.5.2020. Číslo objednávky je 331725554. Hned druhý den, co zboží přišlo jsem jej odeslala zpět. Číslo podacího lístku je DR0406678887X 785 UC
Stále mi nepřišly peníze za vrácené zboží. Volala jsem psala maily, ale bezúspěšně.
Děkuji za pomoc
Vlaďka Malásková


Produkt

Dvoje dámské dvoudílné plavky


Požadované řešení

Vrátit mi peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2020 08:09, před 4 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2020 13:20, před 4 lety

Spotřebitelka nás informovala, že spor byl smírně vyřešen. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.