Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.7. mi mel byl odeslan balicek, do dnesniho dne ( 24.7.) se balicek nepohnul (sledovani zasilek). Odesilatelka zasla na postu, ze ktere balicek odesilala, a pani za prepazkou ji rekla,ze je balik nekde na centralni tridicce v ostrave. Pak jsem tedy ja volala na ostravskou centralni tridicku, kde mi bylo sdeleno, ze je to nesmysl, protoze ostrava ke me baliky nedorucuje. Volala jsem tedy ja na postu, ze ktere byl balik odesilan, pani mi nepoprala ani dobry den,jen rekla "prosim" a byla velmi ale velmi neprijemna a nehodlala vyresit muj problem. Ale to odbocuju.
Nakonec se mi dostala informace, ze mam pockat do patku a pote podat reklamaci ikdyz byl balik odesilan doporucene. Prijde mi celkem dost dlouha doba ( 11 dni) na to, aby se balik vubec nepohnul z mista. Takze odesilatelka jde podat dnes reklamaci a ja uz o balik nestojim. Jsem zvedava jak tento problem vyresi. Pres ceskou postu uz nikdy nic v zivote :))
Pozaduju od odesilatelky vraceni penez, s cimz nema problem, protoze chape mou situaci, za balik jsem zaplatila 700 kč. A od ceske posty ocekavam, ze se zacne chovat normalne a dorucovat baliky jak ma. Neni to poprve, kdy na balik cekam nesmyslne dlouho!
|
Tweet |
Zákazník má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman