Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Toto je datum a text, kdy byla přijatá platba za zboží. To mělo přijít do max. 40 dnů. Do dnes se nikdo neozval ani nepřišlo zboží. Několikrát jsem psal na podporu o storno objednávky a vrácení peněz, ale pokaždé mi bylo odpovědí, že zboží je již na cestě.
Úterý 24.3.2020 13.02 hod.
Dobrý den, s radostí oznamujeme, že jsme přijali Vaši platbu za objednávku č. 2078054
Děkujeme za Vaši důvěru ❤
V dalším emailu budete informováni o úspěšném odeslání.
Máme pro Vás dárek
Těšíme se, až Vám uděláme radost, proto jsme pro Vás připravili slevový kód ve formě 25% slevy na příští nákup.
Stačí, když v košíku vložíte kupón "DAREK25" a celý Váš nákup rázem zlevní o 25%.
Na co se můžete těšit
Název Počet ks Cena
1 Bezkontaktní teploměr NHX 3000
Varianta: 3 Keys-350 2 2118 Kč
Mezisoučet: 2118 Kč
Doprava: zdarma
Pojištěná zásilka: 39 Kč
Balné: 19 Kč
Cena celkem: 2176 Kč
Neváhejte se na nás obrátit
Infolinka:
483 104 124
Zákaznická podpora:
info@rivalenti.cz
Rivalenti.cz
Biskupský dvůr 1154/1, Nové město,
110 00 Praha 1
IČ: 08202206, DIČ: CZ08202206
Bezkontaktní teploměr NHX 3000 - 2 ks
Vrátit peníze.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelovi, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.