Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 1.8.2014 jsme u firmy CESTAP opětovně reklamovali špatný spoj vodovodního potrubí, následné vytékání vody na venkovní fasádu a morké a plesnivé zdi uvnitř domu. Práce na opravě, která obsahovala úplnou výměnu vodovodního potrubí, započala ráno dne 12/9, práce a výmalba dokončeny dne 16/9, následný den 17/9 byl dům uklizen agenturou, pokud nepočítám půlden dne 1.8.2014, kdy byla odstraněna část zdi na WC a dočasně nahrazen vadný spoj – další čas a nepořádek. Já i můj manžel jsme si museli brát střídavě dovolenou na přítomnost u výměny rozvodů a úklidu, celkem 1x manžel (12/9) a 3x já (15-17/9), ovšem nikdo z firmy ani z pojišťovny nám neuhradil ušlý zisk, proto bychom chtěli požádat o přezkoumání tohoto požadavku. Také si chceme nárokovat spotřebu elektrické energie, kdy bylo po celé dny používáno elektrické nářadí a spotřebu vody, kdy nám byl 2x vypuštěn 90l bojler s teplou vodou a také vypuštěna voda z podlahového topení, a dále si nárokujeme zaplacení zapůjčení a spotřebu el.energie pro vysoušeč, kdy jsme měli zapůjčen vysoušeč s výkonem 780W za cenu domluvenou bez faktury na 150Kč/den (s fakturou 350Kč/den) a používal se cca 8 hodin denně (po dobu naší nepřítomnosti pro velký hluk) po dobu 21 dnů. Rovněž jsme museli před zahájením prací vyklidit nebo přestavět skoro všechny místnosti v domě a strpět stížené bydlení, kdy od rána do večera jely vrtačky a další hlučné nástroje od cca 8,oo do cca 18,oo , nemluvě o nedostupunosti teplé vody po cca 2 dny a studené vody po cca 10 hodin. Toto vše nám nikdo nenahradil a my, byť jsme nikomu nic nezpůsobili, jsme ztratní a škodní. Po firmě CESTAP nárokujeme náhradu ušlé mzdy a způsobené škody.Také do dnešního dne 22/9/2014 nemáme naprosto žádný záznam o této reklamaci a opravě, pouze oznamovací e-mail z 1/8/2014.A jelikož plastové potrubí bylo zcela nahrazeno novým a jiným typem beze spojů, požadujeme rovněž novou dvouletou záruku, neboť je to pro nás naprosto nový produkt a nevíme, jak je spolehlivý.
vadné vodovodní potrubí
Zaplacení ušlého zisku, dorovnání ztrát za spotřebu energií + odškodné za ztížené podmínky v prašném a rušném prostředí, a dále za přípravu před opravou a uvední do původního stavu po opravě (police, regály, domácí spotřebiče, úklid neprovedný a nenaceněný úklidové firmě - vnitřní prostory všech skříní, převlečení postelí, vyprání záclon...).
|
Tweet |
Spotřebitel má právo na úhradu účelně vynaložených nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace. Za tyto náklady je třeba považovat náklady odborné prohlídky potřebné ke zjištění vady, náklady přepravy věci, její demontáže, poštovné apod. Pod tento nárok není možné zařadit ušlý zisk ve smyslu, jak ho spotřebitelka popisuje.
Dále má spotřebitel právo na náhradu škody, která byla způsobena vadou výrobku nebo vadně provedenou prací. V tomto případě se jedná o fasádu a zdi, které byly poškozeny. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.
Vzhledem k tomu, že vada musí být odstraněna na náklad společnosti, může spotřebitelka požadovat úhradu spotřeby energií, jejíž výši je nutné doložit nebo se na ni dohodnout.
Subjekt je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání.
Společnost Centrum stavebních prací - CESTAP s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.