Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#43932Dodání zboží v jiném termínu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2020, před 4 lety

Šárka Mašková

Znění stížnosti

Zboží jsem zaplatila na prodejně a bylo mi dodáno po několika urgencích až po 14 dnech. Operátoři na zákaznické lince mi poskytli zcela chybné informace stran termínu dodání obou objednávek v celkové hodnotě cca 50 000 Kč.
Společnost Toptrans, která vezla menší zásilku naštěstí posílá alespoň tel. č. na řidiče, takže jsem se s ním domluvila sama.
Bohužel operátoři na lince Alzy mi neposkytli telefon na řidiče AlzaExpres, který vezl velkou zásilku. Opakovaně mi sdělili že neví kdy mi daný den zboží dodají, poté že mi jej nedodají vůbec neb někdo zakázku stornoval, další operátor mi sdělil že zboží dodají 19-21 h.
Nakonec volal řidič AlzaExpres že je již skoro před domem v 18.30 a nemůže čekat. V bytě ovšem nebydlím, takže vše bylo velmi komplikované.
Na prodejně mi garantovali dopravu zdarma včetně dodání do bytu, pokud je tam výtah, ale nakonec toto nebylo dodrženo a výnos do bytu jsem si musela zajistit na vlastní náklady.
Se službami zákaznického centra jsem extrémně nespokojená, nic horšího jsem snad ještě nezažila a tuto kauzu budu coby šéfredaktor velkého vydavatelského domu samozřejmě adekvátně medializovat.
Žádám o kompenzaci nákladů a časových ztrát.
S pozdravem
Šárka Mašková


Produkt

objednávka VS č. 4227750612 a 4227750601


Požadované řešení

náhrada škody - vrácení 15% z ceny zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2020 11:18, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Co se týká požadovaného řešení - náhrady škody - dle § 2913 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že poruší-li strana povinnost ze smlouvy, nahradí škodu z toho vzniklou druhé straně. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Upozorňujeme však, že dle § 1925 občanského zákoníku platí, že čeho lze dosáhnout uplatněním práva z vadného plnění (tj. v reklamačním řízení), toho se nelze domáhat z jiného právního důvodu (tj. např. z titulu náhrady škody).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.8.2020 16:51, před 4 lety

Dobrý den, V tomto případě, zákaznice požádala o změnu termínu doručení zásilky, kterou převážel Alzaexpres z důvodu, že je na dovolené. Během doručení zákaznice nebyla na adrese a tak po dohodě s řidičem byl řidič tak laskavý a pro zákaznici zajel a přivezl ji domů a byl proveden také výnos do 3 patra, jak nám řidič potvrdil. Zákaznici jsem několikrát požádala, jestli-že došlo k nějakým výdajů, s touto objednávkou je nutné nám tuto škodu doložit a na základě doložení se mile rádi postaráme o proplacení. Doložení výdajů spojené s výnosem by také potvrdil, že výnos nebyl uskutečněn jak tvrdí řidič a následně bychom mohli dále záležitost s řidičem řešit. V opačném případě, není-li doložen nějaký doklad o vzniklých nákladech v souvislosti s touto objednávkou, bohužel nemohu proplatit něco co nemáme podloženo. Požadovaná kompenzace 15% z kupní ceny není adekvátní avšak pro zachování dobrých obchodních vztahů, byla zákaznici nějaká kompenzace nabídnuta.

S přáním krásného dne, Eva, péče o zákazníky, Alza.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2020 12:03, před 4 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2020 12:16, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.9.2020 13:46, před 4 lety


Šárka Mašková

Hodnocení:

Komentář: Již nemá čas se tímto zabývat, se společností Alza už nechci mít nic společného, jejich tvrzení jsou nepravdivá a opírají se pouze o argument že nemám doklad od výnosu zboží.