Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den. V pondělí jsem si v prodejně t - mobil v Karviné objednal televizi Philips. Dodací lhůta středa nebo čtvrtek. Ve středu jsem dostal SMS,že že zboží bude dodáno následující den. Ve čtvrtek znovu SMS, že kurýr je na cestě, hodina dodání bude upřesněna. Odpoledne volá kurýr, že nestíhá, zboží dodá v pátek. V pátek další sms, kurýr přijede mezi 13. a 15. hodinou. Ve 13.10 opravdu přijel, podepsal jsem dodák,ověření OP. Řidič otevřel auto a předal mi televizi na jiné jméno a navíc jiné velikost. Snažil se omluvit (na to mu s... bílý tesák) s tím že televizi dodá v pondělí. Ptám se: kde je nějaká odpovědnost, jakým způsobem probíhá předání a převzetí zboží mezi dispečerem a kurýrem? V dnešní době počítačů a skenerů. Odpovídá v této firmě vůbec někdo za něco? Asi za to může ministr dopravy a možná i prezident. Je mi z toho smutno a je mi vás líto. Jiří Šterk
Neschopnost a benevolence se nedá řešit.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.