Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#43937Nauctovani většího počtu potraviny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2020, před 4 lety

Veronika Alznauerova

Znění stížnosti

Bohužel jsem si při placení nepre kontrolovala účtenku a doma zjistila že místo dvou okurku mi pan prodavač nauctoval hned 5okurek jedna stala 14,90tak si to zkuste přepočítat, já jako jiní peníze fakt ne tisknu a
každá koruna dobrá no bohužel, vždy si kontroluju účtenku v obchodě no jednou to neudělám a ejhle, jsem poučena a naštvaná


Požadované řešení

Dne 24.7.14:48 pokladna 014,aspon poučit zaměstnance ať si dávaj bacha


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2020 15:40, před 4 lety

Podle § 3 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je prodávající povinen prodávat výrobky ve správné míře nebo množství. Nesplní-li tuto zákonnou povinnost, vystavuje se nebezpečí uložení pokuty za správní delikt, a to až do výše 5 000 000,- Kč.

Pokud se prodávající na úkor spotřebitele tímto obohatil, může se spotřebitel domáhat vydání bezdůvodného obohacení dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a požadovat tak vrácení rozdílu mezi cenou vypočtenou podle naúčtovaného množství zboží a cenou vypočtenou podle skutečně odebraného množství zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2020 12:13, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.