Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Bohužel jsem si při placení nepre kontrolovala účtenku a doma zjistila že místo dvou okurku mi pan prodavač nauctoval hned 5okurek jedna stala 14,90tak si to zkuste přepočítat, já jako jiní peníze fakt ne tisknu a
každá koruna dobrá no bohužel, vždy si kontroluju účtenku v obchodě no jednou to neudělám a ejhle, jsem poučena a naštvaná
Dne 24.7.14:48 pokladna 014,aspon poučit zaměstnance ať si dávaj bacha
|
Tweet |
Podle § 3 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je prodávající povinen prodávat výrobky ve správné míře nebo množství. Nesplní-li tuto zákonnou povinnost, vystavuje se nebezpečí uložení pokuty za správní delikt, a to až do výše 5 000 000,- Kč.
Pokud se prodávající na úkor spotřebitele tímto obohatil, může se spotřebitel domáhat vydání bezdůvodného obohacení dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a požadovat tak vrácení rozdílu mezi cenou vypočtenou podle naúčtovaného množství zboží a cenou vypočtenou podle skutečně odebraného množství zboží.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.