Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 4.6. Jsem si objednala
1 ks varianta: Pánské designové triko Jenro Velikost - 4XL v ceně 299 Kč. ČÍSLO OBJEDNÁVKY JE 1200167286, TRIČKO BARVA BILOSEDE. Zaplatila jsem objednávku složenkou dne 15.6.2020
Na doručení píšou že mě to dojde do 40 dní, ale ještě mě nic nedošlo. Kontaktovala jsem je ale neozvali se mi
Je to už více jak 40 dní a já bych si přála aby mě balíček přišel a nebo aby mě vrátili peníze.
Jsem ztoho strašně nešťastná.
Byl to dárek pro syna k narozeninám.
1 ks varianta: Pánské designové triko Jenro Velikost - 4XL bilosede, číslo objednávky 1200167286 cena 299 kc zaplacena 15.6.2020
Dodání zboží nebo vrácení peněz na složenku
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
velice se Vám omlouváme za vzniklé komplikace.
Neváhejte nás kontaktovat na nášem e-mailu: info@postazdarma.info a my s Vámi celou situaci samozřejmě dořešíme k Vaší spokojenosti.
Děkuji za pochopení.
--
S přátelským pozdravem
ATELI Investment, s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.