Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Stěžuji si tímto na Poštu Karlovice, PSČ 793 23.
Již podruhé se mi stalo, že mi nedají vědět, že je balík na poště uložen. Konkrétně tento druhý je uložen již od 15.9.2014.
Čekám, nic. Protože jsem toto tušila, dotázala jsem se u odesílatele.
Nejsem žádná kverulantka, ale po zkušenostech z minula se domnívám, že toto jednání je úmyslné. Již minule jsem nedostala žádné vysvětlení.
Podle mne jsou tyto služby v dobách středověku. Toto by se nemělo stávat. Proto se budu této poště vyhýbat velkým obloukem.
Dnes je 22.9., tedy celý týden balík leží na této poště.
Zájmem České pošty je ale určitě jiný přístup k zákazníkovi.
Doufám, že se porozhlédnete, kdo takto výtřečně pracuje.
Nespokojená zákaznice
Olga Skotáková
Jelikož jsem se vyjádřila, že nebudu používat po mých zkušenostech této pobočky, řešením je kontrola, která zase nebude k ničemu.
|
Tweet |
Jedná-li se o službu Balík na poštu, zavazuje se Česká pošta k podání informace adresátovi ve formě SMS nebo e-mailu o připravení zásilky k vyzvednutí na zvolené poště.
Dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb je Český telekomunikační úřad, kde spotřebitelka může podat podnět k prošětření postupů České pošty.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.