Společnost


WellMall s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43941Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2020, před 4 lety

Jarmila Kvapilová

Znění stížnosti

Dobrý den, 29.07.2019 jsem zakoupila sprchový box MARTY Well se sedátkem za cenu 10890,-Kč. Zboží jsem obdržela brzy a v pořádku.

Problém nastal po 10 měsících bezproblémového každodenního používání,kdy se ozvala z
koupelny rána rozbíjeného skla. Naštěstí se v místnosti nikdo nenacházel.Celá koupelna byla zasypána malinkými střípky skla z jedné poloviny posuvných dveří.
Vyplnila jsem reklamační protokol a čekala na odpověď.Ta přišla
obratem: škoda vznikla během montáže, reklamace je zamítnuta nabízíme prodej nového dílu (momentálně není skladem) za 2500,-Kč, pro Vás za 1800,-Kč +doprava.
Protože máme k mytí jen sprchový kout,hodně mne přístup obchodu
rozčílil, napsala jsem,že s tímto obchodem nechci již mít nic spo-
lečného.Obratem přišla odpověď,že je reklamace vyřízena.
Protože nové sklo tohoto druhu jiný obchod nenabízí,zakoupila jsem
nový sprchový kout.Nevím jestli lze získat alespoň poměrnou částku zpět,ale zveřejněním mých zkušeností s tímto prodejcem bych chtěla
varovat ostatní.


Děkuji. S pozdravem Jarmila Kvapilová


Požadované řešení

Protože nemám možnost provádět jinde osobní hygienu,byla jsem nucena
provést výměnu.Pro mne je jediné řešení finanční vyrovnání a vrácení
zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2020 11:08, před 4 lety

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (k tomu shodně Krajský soud v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005 nebo Městský soud v Praze sp. zn. 11 Co 438/2001). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

"Poměrnou částku", kterou požaduje spotřebitelka v obsahu stížnosti, lze tedy dostat zpět za situace, že by případný znalecký posudek vyšel v její prospěch. V takovém případě by měla totiž nárok na odstoupení od smlouvy. Při odstoupení od smlouvy má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce kupní cenu výrobku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.9.2020 12:18, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.