Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Promiň té, ale uběhl skoro rok a ten E-shop mě nevrátil ani korunu. Jediné, co bylo za komunikaci že mě to vrátí a do teď nemám nic. Myslel jsem, že v tom pomůžete a taky nic. Celý život dělám a sám nemám nic zadarmo tak proč budu někomu dávat peníze i když je to jenom 1000kč aby on se měl lépe a na obranu napíše takový nesmysl.
Chci jenom spravedlnost a ty peníze co jsem mu poslal.
|
Tweet |
Stížnost byla již řešeno pod ID 35426, přičemž podnikatel na stížnost spotřebitele a vyjádření dTestu nereagoval. Služba VašeStížnosti.cz bohužel nedisponuje nástroji, kterými by mohla komunikaci vynutit. Ohledně právního posouzení obsahu stížnosti odkazujeme na naše původní vyjádření ke stížnosti ID 35426.
Spotřebiteli v tomto stádiu sporu doporučujeme:
1) prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
2) obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Pro další konzultaci je možné obrátit se na naší telefonickou poradnu dostupnou na čísle 299 149 009.
Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.