Společnost


Tomáš Štědrý

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43944Peníze odeslaný a žádne zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2020, před 4 lety

Jindřich Zouhar

Znění stížnosti

Promiň té, ale uběhl skoro rok a ten E-shop mě nevrátil ani korunu. Jediné, co bylo za komunikaci že mě to vrátí a do teď nemám nic. Myslel jsem, že v tom pomůžete a taky nic. Celý život dělám a sám nemám nic zadarmo tak proč budu někomu dávat peníze i když je to jenom 1000kč aby on se měl lépe a na obranu napíše takový nesmysl.


Požadované řešení

Chci jenom spravedlnost a ty peníze co jsem mu poslal.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2020 12:10, před 4 lety

Stížnost byla již řešeno pod ID 35426, přičemž podnikatel na stížnost spotřebitele a vyjádření dTestu nereagoval. Služba VašeStížnosti.cz bohužel nedisponuje nástroji, kterými by mohla komunikaci vynutit. Ohledně právního posouzení obsahu stížnosti odkazujeme na naše původní vyjádření ke stížnosti ID 35426.

Spotřebiteli v tomto stádiu sporu doporučujeme:
1) prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

2) obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Pro další konzultaci je možné obrátit se na naší telefonickou poradnu dostupnou na čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2020 12:35, před 4 lety

Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.