Společnost


Blue step spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43948Bezdůvodné obohacování firmou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.07.2020, před 4 lety

Hana Glozová

Znění stížnosti

U uznané reklamace výrobku Plnospektrálního simulátoru slunce SunSun 4 x 24 W došlo ze strany dodavatele k porušení zákona a byla mi neoprávněně krácena prodejní cena 6370 Kč o 520 Kč /dle reklamačního dokladu/ za porušení papírové krabice 60 x 40 x 10 cm.


Produkt

Plnospektrální simulátor slunce SunSun 4 x 24 W (přemístitelný), kód: 0395


Požadované řešení

Žádám o úhradu plné kupní ceny Plnospektrálního simulátoru slunce SunSun 4 x 24 W, tj. doplatek 520 Kč za otevření krabice (!?).

Důvod: Dodání vadného zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2020 09:24, před 4 lety

Z obsahu stížnosti vyplývá, že reklamace byla řešena vrácením kupní ceny, tedy odstoupením od smlouvy. V případě odstoupení od smlouvy se závazek zrušuje od počátku. Tzn., že strany si musejí vrátit to, čím původně plnily. Spotřebitel tedy vrací podnikateli věc hlavní a její příslušenství. Podnikatel vrací spotřebiteli kupní cenu.

Porušení obalu, ve kterém byla věc zabalena, nezakládá prodávajícímu nárok na krácení kupní ceny. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli v případě uznané reklamace plnou kupní cenu výrobku.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2020 10:08, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.