Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
19.7.2020 mi bola zaslaná platobná upomienka ohľadom Členského poplatku, ktoré mi dňa 15.06.2020 spoločnosť automaticky predĺžila. Moje 1mesačné Prémiové členstvo bolo vraj pôvodne zakúpené dňa 14.04.2020, podotýkam, registrácia bola zdarma! Peniaze z účtu strhli, a teraz mi posielajú platobné upomienky, aby som zaplatil ďalšiu dlžnú čiastku za ich automatické predĺženie registrácie. O predĺžení ma nekontaktovali, záujem som nemal, na stránku vôbec nechodím, chcem mať od nich svätý pokoj!
Výpoveď som podal dňa 23.07.2020, kde im píšem že členstvo bolo predĺžené bez môjho vedomia a žiadam ich o zrušenie! Odpísali, že moje dáta a všetky zvyšné informácie budú vymazané, ale že proces vymáhania bude pokračovať až do potvrdenia o úhrade platby. Som prosím Vás povinný zaplatiť pohľadávku, keďže ma nekontaktovali a sami mi členstvo predĺžili?
Prosím, som povinný zaplatiť pohľadávku? O predĺžení členstva ma nikto nekontaktoval, nepýtal sa, automaticky sami predĺžili. Chcem od nich len pokoj, nič viac!!!
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Spotřebitelovi doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost automatického prodloužení smlouvy. Spotřebitel by měl rovněž společnost informovat, že neměl v úmyslu platnost smlouvy prodlužovat, smlouva tudíž skončila uplynutím období, na které byla původně sjednána.
Ačkoliv podle našeho názoru dochází k zániku závazku již pouhým uplynutím původně sjednané doby, doporučujeme z preventivních důvodů spotřebiteli závazek (navíc i) vypovědět. Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí, pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Opätovne Vás touto cestou žiadam o okamžité zrušenie členstva, prémiového členstva vo vašej spoločnosti, zastavenie akejkoľvek platby a zrušenie môjho konta! Trvám na ukončení a zrušení zmluvy uzavretej medzi mnou a vašou spoločnosťou be2 Sarl, 13 rue du Commerce - L-1351 Luxembourg.
Po obdržaní Vášho emailu zo dňa 19.07.2020, kde mi teda píšete ohľadne mojej pohľadávky som Vás v dňoch 20.07.2020 a 21.07.2020 kontaktoval emailom na Vami uvedené adresy: collections@be2.com, zakaznicky-servis@be2.sk a žiadal o okamžitú výpoveď!
Dňa 23.07.2020 som výpoveď opätovne posielal emailom na adresy: noreply@be2.sk, collections@be2.com, zakaznicky-servis@be2.sk, zakaznickyservis@be2.cz. Taktiež som v tento deň posielal výpoveď aj faxom na číslo: 00420227203713.
O predĺženie registrácie som záujem nemal, z Vašej strany automatické predlžovanie členstva - premiového členstva považujem za podvodné a je to protiprávne.
Mám za to, že k automatickému predĺženiu zmluvy nedošlo, pretože som o takom niečom nebol informovaný a ani nebol riadne poučený zo strany vašej spoločnosti o zmluvných podmienkach. Nemal som v úmysle platnosť zmluvy predlžovať a preto som kontaktoval aj svojho právnika a aj dTest.
Verím však v korektné a rýchle vyriešenie situácie a okamžité vyhovenie mojej žiadosti. Automatické predlžovanie prémiového členstva (profilu) a automatické strhávanie platby bez môjho vedomia považujem za zavádzanie, zlú komunikáciu, nedostatočné informovanie zákazníka. Všetko to považujem za nekorektné a podvodné správanie!
OPäTOVNE požadujem okamžité odstúpenie od zmluvy, zrušenie členstva, premiového členstva, zrušenie môjho konta a bohužiaľ automatické predĺženie členstva bez môjho vedomia a následne zrušenie celého môjho profilu.
Zároveň žiadam o následné vymazanie všetkych mojich osobných údajov a nesúhlasím s ich poskytovaním tretím stranám bez môjho súhlasu.
Žiadam o potvrdenie emailom, že dané zrušenie prebehlo v poriadku, nebudú mi z vašej strany zasielané žiadne urgencie emailovou formou bez udania zodpovedného pracovníka, ktorý pohľadávku vystavil, kontakt na neho a zároveň chýbajúca pečiatka spoločnosti, nebude prebiehať žiadne vymáhanie dlhov, ktoré by vznikli na základe Vami opozdenej reakcie, nakoľko riadne ukončujem zmluvný vzťah.
Verím, že mojej žiadosti urýchlene vyhoviete.
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby vyšla spotřebiteli vstříc a jeho požadavky urychleně vyřídila.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.