Společnost


CLIMB STORE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43955Nevrácené peníze za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2020, před 4 lety

Michaela Klásková

Znění stížnosti

Dne 20.4.2017 jsem si na italstore.cz objednala tenisky celkem za 438 Kč. Balík za pár dnů přišel, ale tenisky se mi nelíbily - vypadaly úplně jinak než na obrázku, takže jsem je 2.5.2017 poslala zpět poštou na adresu Slevový prodej, Žabokrky 63, Hronov.
2.5. 2017 mi mailem přišel dobropis se zprávou, že zaplacená částka mi bude do 14 dnů vrácena. Dodnes však jsem nic nedostala.
Na telefonický dotaz mi bylo řečeno, že už to paní účetní dnes určitě zadá (tuhle odpověď jsem dostala nejméně 2x), na mail reagovali jen do doby, než se jsem chtěla vrátit peníze. Posílala jsem i dopis poštou (na webovkách tehdy bylo uvedeno sídlo firmy Climb Store s.r.o. Rybná 716/24, Praha 1 - dnes už jsem na stránkách žádný údaj nenašla), ale také bez úspěchu.
Mailovou kominukaci, dobropis, podací lístek balíku mám.


Požadované řešení

Vrácení zaplacené částky (438kč)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2020 09:30, před 4 lety

Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má společnost povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani v této lhůtě, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://dost.dtest.cz/adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.9.2020 10:40, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.