Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, koupili jsme si jízdenku do první třídy kde v kupéčkách nebyla pušťená klimatizace, tak jsme poprosili průvodčí jestli klimatizaci pustí tak nám neochotně řekla ať si jdeme sednout do sedačkové části kde ta klimatizace funguje. My jsme zaplatili skoro 1400Kč z Ostravy do Prahy za dvě osoby aby jsme měli klid v kupečku a ne že nám někdo bude říkat kam si máme sednout. Na obou wc ve vagónu první třídy neteče ani voda. Vlaky zastaralé, zapáchající, ceny jsou otřesné za takové rujny co jezdí pro ČD. Jezdím částo vlakem až už mám toho dost proto píši tuhle stížnost. Jedině plus co tu bylo byla paní servírka která byla ochotná a svým profesionálním přístupem nám cestu trošku zpříjemnila..
EC 116 Silesia
Požaduji kompenzaci vrácení peněz za první třídu. Děkuji
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/