Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, obracím se na Vás s prosbou o pomoc s eshopem darkacek.cz, který vypadá, že je provozován společností cybers.cz
na výše zmíněném eshopu jsme zakoupili 5.5. zboží, které se ukázalo během měsíce od nákupu nefunkční, 21.6. jsme odeslali zboží doporučeně na adresu sídla společnosti a zároveň jsme zaslali email s informací o reklamaci na infomail společnosti. 23.6. nám dorazila odpověď, že očekávají naše zboží a budou reagovat, jakmile jim přijde.
Podle sledování balíku jim dorazil 23.6. ve stejný den byl balík na poště uložen na žádost adresáta, 2.7. jim z pošty dorazila urgence o uloženém balíku a protože ho nevyzvedli, 9.7. byl odeslán zpět k nám domů. 22.7. jsem jim napsal mail, ve kterém popisuji situaci a vyzývám je k reakci třeba formou svozu zboží apod. Od té doby obchod dělá mrtvého brouka, žádná reakce. V posledním mailu jsem jim zkopíroval kompletní historii mailové komunikace, k dispozici mám i vytištěnou stránku ze sledování zásilky č.pošty. Moje komunikace byla celou dobu jasná a srozumitelná. Doba od zaslání reklamace přesáhla 30 dní.
položka vo.ds26429815 (lampa měsíc) z objednávky 99738148, faktury 322005035
Vzhledem k okolnostem jednoznačně požaduji vrácení peněz. Zároveň žádám uhrazení nákladů spojených s doručením balíku do reklamace a s opětovným doručením, pokud si společnost nezařídí svoz.
|
Tweet |
Prodávající je povinen přijmout zboží k reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i místě nebo sídle podnikání. Dle obchodního rejstříku je sídlem společnosti následující adresa Praha 14, Černý Most, Doležalova 1056/25.
Nepřijme-li prodávající na této adrese zboží do reklamace, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. V takovém případě by se měl spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci, neboť tento úřad vykonává dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.