Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#43965Prodluzovani plneni za zbozi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 26 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.07.2020, před 4 lety

Monika Dordová

Znění stížnosti

Dobry den, Mall nedodrzela 30ti denni lhutu pro reklamaci a ja jsem zadala vraceni penez do 24. 7., ale sdelili mi, ze maji 14ti denni lhutu pro vyplaceni, coz neni legalni, proto prosim o pomoc, dekuji.


Produkt

Apple iphone SE (2016)


Požadované řešení

Okamzite vraceni penez za telefon. Proskoleni zamestnancu, at neinformuji nepravdivymi informacemi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2020 08:06, před 4 lety

Pokud došlo k odstoupení od smlouvy pro marné uplynutí lhůty k vyřízení reklamace, pak zákon lhůtu k vyplacení částky neukládá. Není-li sjednán čas plnění, platí že věřitel může požadovat plnění ihned a prodávající jakožto dlužník je poté povinen splnit závazek bez zbytečného odkladu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.7.2020 17:05, před 4 lety

Vážená paní Dordová,

mrzí mne, že Vaše reklamace nebyla stižena v rámci zákonné lhůty pro vyřízení.
Abychom mohli prověřit stav vrácení platby, poprosím Vás o doplnění identifikace Vaší objednávky, číslo objednávky či faktury.
Předáme podklady na finanční oddělení, aby Vám byla platba připsána v co nejkratší lhůtě.

Děkuji a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.7.2020 19:40, před 4 lety


Monika Dordová

Reklamace cislo: 2600625294

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2020 14:11, před 4 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2021 13:36, před 4 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.