Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.2.2014 jsem přes zastupující společnost E-pojištění uzavřel smlouvu o havarijním pojištění vozidla Chrysler Sebring RZ 6B87552 s AXA pojištovna a.s. Zástupci E-pojištění jsem sdělil své nacionále , včetně toho , že auto je vedeno na moje IČO 66591431 jako firemní vozidlo. Pojištění jsem uzavíral proto, že na vozidlo skončil leasing a protože tím došlo ke změně majitele ,skončila původní pojistná smlouva. Pracovník E-pojištění mě ujistil , že se mohu na jejich služby spolehnout a že všechny náležitá data jako i moje bezeškodné měsíce pojištění umí vyhledat a doplnit je do nabízené smlouvy.
Během několika hodin jsem od nich obdržel několik nabídek , ze kterých jsem zvolil pojišťovnu AXA a uzavřel s ní pojistnou smlouvu č. 8500579088 na částku 6083,- Kč ročně. Částku jsem uhradil a po dvou měsících jsem obdržel z AXA dopis ,ve kterém mi sdělili, že jsem v řádné lhůtě nedodal doklady o mém bezeškodném průběhu a že je mi tím navýšena pojistná částka o cca 9800,- Kč , které mám neprodleně uhradit. Obrátil jsem se písemně na zástupce E-pojištění s žádostí o pomoc. Do telefonu jsem obdržel jejich moudrou radu. Nejlépe prý bude , když vozidlo jako prodám a tím tato pojistná smlouva musí být ukončena. Potom si ho prý zase mohu papírově koupit zpět. Poslal jsem celé E-pojištění do horoucích pekel a vyrazil u nás v Brně na pobočku AXA. Na přepážce si paní poradkyně nechala vysvětlit celý případ a pak mě poradila , abych nic neplatil a smlouva po vyčerpání zaplacené částky bude ukončena ze strany AXA. Takže jsem tak učinil a AXA v červenci poslala dopis , ve kterém mi oznámila , že k 16.8.2014 je moje smlouva zrušena pro neplacení. Již sám a bez poradců jsem uzavřel novou smlouvu s pojišťovnou Slavia za 5900,- Kč na rok. Začátkem září jsem od AXA obdržel dopis podepsaný panem Miroslavem Ivanickým , vedoucím úseku správy smluv neživotního pojištění, , kde mi oznamuje , že jsem dlužníkem pojišťovny AXA a pokud jim jimi stanovenou dlužnou částku 1668,- Kč neuhradím , bude vymáhána zákonným způsobem. Vím že platím za svoji hloupost a důvěru. A takévím, že vymáhaná částka není nijak vysoká. Ale všechno ve mě se brání , nechat si takovýto postup líbit.
Jedná se o smlouvu na havarijní pojištění číslo 8500579088 , která byla uzavřena na vozidlo Chrysler Sebring 2,0CRD , registrační značky 6B87552. Smlouva byla uzavřena 12.2.2014 přes zprostředkovatele, firmu Epojištění.
Byl bych rád , kdyby AXA upustila od vymáhání částky 1668,- Kč a uznala , že chyba nebyla na mojí straně.
|
Tweet |
Pojistník je povinen uhradit pojistné za dobu trvání smlouvy. V tomto případě by pojistník mohl požadovat náhradu škody od zprostředovatele, který mu umožnil uzavření pojistné smlouvy, pokud pochybil. Pochybení by poškozený musel prokázat. Zprostředkovatel musí jednat s odbornou péčí. Pokud ePojisteni.cz jednalo za pojišťovnu, pochybení by se přičítalo pojišťovně.
Společnost AXA pojišťovna a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.