Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den,
Otevíráte v 7h,což by měl být obchod připravený,pro zákazníky(plný a hlavně s akčním zbožím). Bohužel tomu tak není v našem lidlu, což je škoda, protože odcházím naštvaná a s prázdným košíkem, a věřte, že jsem nebyla sama. Děkuji za Vaši odpověď a přeji hezký den
Kladné vyřízení
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Dobrý den, paní Konrádová,
velmi nás mrzí, pokud jste u nás nesehnala zboží, které jste si vyhlédla.
Z Vaší zprávy není zcela jasné, o jaké zboží se jednalo a neuvádíte ani prodejnu, ve které nebylo zboží k dispozici. Prosíme tedy o doplnění prodejny a konkrétní akční nabídky, abychom dostupnost prověřili.
S přáním hezkého dne
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.