Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V domě máme 2 placené TV.Od února při zapnutí obou zároveň obě začnou kostičkovat a nedá se na to dívat. Od února s Vámi stále komunikuji,porucha se však stále objevuje. Už mě nebaví poslouchat Váš automat, když oprava vydrží pár dní a je to tu znovu. A pořád platíme 2TV a můžeme se dívat pouze na jednu.
27.7.2020
nedá se dívat současně na obě TV
Platíme 2TV a můžeme se dívat pouze na jednu. Chceme sledovat obě televize současně bez zrnění.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
děkuji za zprávu.
Tyto případy je vhodné řešit s naším oddělením technické podpory telefonicky na 800 02 02 02 (volba 4) nebo online na chatu www.o2.cz/tesu. Stejně tak lze poruchu vyřešit v samoobsluze - https://poruchy.o2.cz.
Kdybyste s tím chtěla pomoct ještě jinak, můžete nám poslat podrobnosti včetně čísla linky na email info@o2guru.cz, kde ověříme nastavení smlouvy a podle toho také navrhneme vhodnou variantu řešení.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.