Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#43981Stále se opakující porucha na TV

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
27.07.2020, před 4 lety

Jiřinka Lesná

Znění stížnosti

V domě máme 2 placené TV.Od února při zapnutí obou zároveň obě začnou kostičkovat a nedá se na to dívat. Od února s Vámi stále komunikuji,porucha se však stále objevuje. Už mě nebaví poslouchat Váš automat, když oprava vydrží pár dní a je to tu znovu. A pořád platíme 2TV a můžeme se dívat pouze na jednu.
27.7.2020


Produkt

nedá se dívat současně na obě TV


Požadované řešení

Platíme 2TV a můžeme se dívat pouze na jednu. Chceme sledovat obě televize současně bez zrnění.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2020 07:53, před 4 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.7.2020 09:34, před 4 lety

Dobrý den,

děkuji za zprávu.
Tyto případy je vhodné řešit s naším oddělením technické podpory telefonicky na 800 02 02 02 (volba 4) nebo online na chatu www.o2.cz/tesu. Stejně tak lze poruchu vyřešit v samoobsluze - https://poruchy.o2.cz.

Kdybyste s tím chtěla pomoct ještě jinak, můžete nám poslat podrobnosti včetně čísla linky na email info@o2guru.cz, kde ověříme nastavení smlouvy a podle toho také navrhneme vhodnou variantu řešení.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2020 23:09, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2020 12:38, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.