Počet nahlášených stížností: | 139 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mojí matce přišel domů dopis od této firmy, kde tvrdí, že s nimi uzavřela smlouvu o dodávce energií, ale k tomu vůbec nedošlo, žádnou smlouvu nepodepsala. Za nedodání těchto dokumentů vyhrožují smluvní pokutou. Zkoušela je kontaktovat telefonicky i písemně na jimi uvedenou adresu, dopis přišel zpět, telefon je nedostupný.
Chceme, aby firma zrušila tuto smlouvu, nebo jak oni uvádějí v dopise, který zaslali, přihlášku, jelikož k jejímu podepsání vůbec nedošlo.
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitelka jistá tím, že závazek neexistuje a ani nikdy neexistoval, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.