Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
7.6.2014 jsem u Vás zakoupila tiskárnu, při tisku se sypal toner. Konzultovala jsem to s Vaším obchodníkem a ten mi doporučil vyhodit startovací tonery a pořídil nové tonery. Toto jsem učinila a dne 18.7. ( doklad 1014217668) si zakoupila za 4065Kč sadu tonerů, problém ovšem přetrvával. Dne 31.7. 2014 jsem přivezla tiskárnu a tonery k Vám na pobočku, byl vyplněn servisní požadavek SE14001800. V servisním požadavku stojí, že do servisu přijímáte PRN toner Samsung, a v příslušenství je tiskárna.
Do 2.9.2014 jsem nedostala žádnou odezvu o vyřešení servisního požadavku, dostavila jsem se na pobočku, kdy mi pan Kludský sdělil, že mi vrátí peníze za tiskárnu, neboť jsem reklamovala pouze tiskárnu ( jen připomínám, že v servisním požadavku je reklamován právě toner) a tonery jsou v pořádku, tyto mi tedy vrátí. Na tiskárnu vystavil dobropis. Požadovala jsem vrácení tonerů, tyto ale stále byly v servisu, do dnešního dne jsem ani přes urgence nedostala odpověď, na mou žádost o vystavení dobropisu na nevrácené tonery také nikdo nereagoval. Prosím o dořešení, vystavení dobropisu a vrácení peněz za dosud nevrácené tonery.
Lea Moulisová
PRN toner SAMSUNG CL T- P406C
vrácení peněz
|
Tweet |
V tomto případě záleží na skutečnosti, jaký výrobek byl skutečně předmětem reklamace. Dále přípomínáme, že prodávající má povinnost informovat spotřebitele o vyřízení reklamace v zákonné lhůtě.
Dobrý den,
dne 1.10. byl vyplacen dobropis.
Pokud můžete potvrdit, prosím o uzavření stížnosti.
Děkuji.
Lukáš Boček
Dobry den, vyreseno dobropisem.Dekuji