Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#4399Reklamace - marné uplynutí lhůty

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2014, před 10 lety

Lea Moulisová

Znění stížnosti

Dobrý den,
7.6.2014 jsem u Vás zakoupila tiskárnu, při tisku se sypal toner. Konzultovala jsem to s Vaším obchodníkem a ten mi doporučil vyhodit startovací tonery a pořídil nové tonery. Toto jsem učinila a dne 18.7. ( doklad 1014217668) si zakoupila za 4065Kč sadu tonerů, problém ovšem přetrvával. Dne 31.7. 2014 jsem přivezla tiskárnu a tonery k Vám na pobočku, byl vyplněn servisní požadavek SE14001800. V servisním požadavku stojí, že do servisu přijímáte PRN toner Samsung, a v příslušenství je tiskárna.
Do 2.9.2014 jsem nedostala žádnou odezvu o vyřešení servisního požadavku, dostavila jsem se na pobočku, kdy mi pan Kludský sdělil, že mi vrátí peníze za tiskárnu, neboť jsem reklamovala pouze tiskárnu ( jen připomínám, že v servisním požadavku je reklamován právě toner) a tonery jsou v pořádku, tyto mi tedy vrátí. Na tiskárnu vystavil dobropis. Požadovala jsem vrácení tonerů, tyto ale stále byly v servisu, do dnešního dne jsem ani přes urgence nedostala odpověď, na mou žádost o vystavení dobropisu na nevrácené tonery také nikdo nereagoval. Prosím o dořešení, vystavení dobropisu a vrácení peněz za dosud nevrácené tonery.
Lea Moulisová


Produkt

PRN toner SAMSUNG CL T- P406C


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2014 11:09, před 10 lety

V tomto případě záleží na skutečnosti, jaký výrobek byl skutečně předmětem reklamace. Dále přípomínáme, že prodávající má povinnost informovat spotřebitele o vyřízení reklamace v zákonné lhůtě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.12.2014 16:02, před 10 lety

Dobrý den,

dne 1.10. byl vyplacen dobropis.

Pokud můžete potvrdit, prosím o uzavření stížnosti.

Děkuji.

Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.12.2014 19:52, před 10 lety


Lea Moulisová

Dobry den, vyreseno dobropisem.Dekuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.