Společnost


Wizz Air Hungary Ltd.

Počet nahlášených stížností:32
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#43994Nevrácení ceny letenek za zrušený let

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.07.2020, před 4 lety

Jiri Husak

Znění stížnosti

Měl jsem rezervaci na let do Gruzie 6.6.2020 Praha - Kutaisi a zpět, kód WHPD4K a zaplatil 11.096 Kč. Let byl společností Wizz air zrušen 21.5., přes elektronický formulář jsem požádal o vrácení peněz a dostal dobropis na stejnou částku Potud dobré. Avšak dosud neproplaceno. 2 urgence mailem na adresy, které se podařilo najít: group@wizzair.com,odr@wizzair.com,


Požadované řešení

Vrácení peněz do 15.8.2020.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2020 06:25, před 4 lety

Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 261/2004, (ES) č. 1371/2007, (EU) č. 1177/2010 a (EU) č. 181/2011 stanoví práva cestujících v případě zrušení letu. V případě zrušení ze strany dopravce mají cestující možnost volby, kterou jim dopravce nabídne, mezi náhradou (vrácením peněz) a přesměrováním. Náhrada plné ceny přepravního dokladu je splatná do 7 dnů.

Pokud spotřebitel ani po marném uplynutí lhůty pro vrácení peněz své peníze v plné výši neobdrží, pak se může obrátit na Úřad pro civilní letectví. V rámci současné situace zpřístupnili na svých webových stránkách (https://www.caa.cz/verejnost/odepreni-nastupu-zpozdeni-nebo-zruseni-letu/formular-stiznosti-cestujicich-v-letecke-doprave/) shrnutí informací při snaze o vymáhání peněz za letenky zadržovaných leteckými společnostmi. Konkrétní kompenzační formulář je interaktivní a je dostupný zde: https://kompenzace.caa.cz/.

Dle čl. 3 Nařízení je nutné, aby daný let začínal na letišti na území členského státu nebo pokud začíná na letišti nacházejícím se na území třetího státu, končí na letišti na území členského státu a zároveň je operován evropskou aerolinkou.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2020 15:00, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.