Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
V den doručení ráno mi byla poslána SMS zpráva , ze doručení proběhne mezi 15-17. V 14:40 mi volal řidič (ja v tu dobu řídil, protože jsem byl na cestě z práce pro vyzvednutí balíku). O chvíli později mi přišel i email, že jsem nebyl zastižen a že bude můj balík na parcel shopu. Ja napsal email, že bych chtěl balík doručit ve čtvrtek odpoledne, když toho nebyli schopní dnes. Přišla mi pouze arogantní odpověď že řidiči nevědí, jak silná bude doprava a kdy přijedou a že musím na parcel shop.
Zařídit, aby bylo v SMS zprávách psané, že interval doručení je pouze orientační a řídiči ho nemusí plnit.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.