Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V rámci koronavirového šílenství jsem si neuváženě objednala 5x Respirátor PM2.5 s dvojitým filtrem.
Výrobky, které jsem obdržela jsou naprosto odlišné -
- žádný filtr zde není - jen jakési umělohmotné zátky přilepené tavnou pistolí. Materiál roušek je jakýsi molitan. Výrobky neobsahují podrobnou specifikaci produktu.
Na stránkách Hugla.cz je nyní sdělení:
Huglo.cz ukončuje provoz
Pro případné reklamace a dotazy použijte prosím formulář pod tímto textem.
Chápu,že můj nákup byl neuvážený a peníze zpátky nedostanu, ráda bych ale na tuto podvodnou organizaci upozornila ostatní. (Určitě budou dále fungovat, jen pod jiným jménem)
5x Respirátor PM2.5 s dvojitým filtrem.
Varovat ostatní před nákupem od podvodníků, vysledovat jejich novou webovou adresu a pokusit se zastavit jejich nekalou činnost.
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno jiné zboží než-li inzerované, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitelka v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelovi, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.