Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Při telefonickém rozhovoru s operátorkou jsem jí sdělil, že jsem vegan a nejím živočišné produkty. Odpověděla mi, že v tom případě mi nabídne jiný bylinný produkt. Produkt, který mi přišel, ale obsahuje rybí bílkovinu. Již jsem napsal i e-mail, ale stále jsem z Vaší strany nedostal žádnou odpověď.
948 ProMan plus 30 tablet
Chci zrušit veškeré další objednávky, jsem nespokojen, kontaktovali jste mě vy sami s tím, že se jedná o výzkum v oblasti zdravé výživy, následně se ukázalo, že o výzkum nejde, ale že jde o prodej výživových doplňků. Zaslaný produkt pak ani nevyhovoval mým požadavkům. Nemám zájem o produkty ze zavražděných tvorů, po potvrzení, že už mi nic dalšího posílat nebudete, mě už prosím nijak nekontaktujte a nic mi nenabízejte.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážený pane Kupczáku,
děkujeme Vám za zaslaný podnět.
Dovolte mi Vás informovat, že zasílání produktu ProMan Plus bylo ukončeno na základě Vaší telefonické žádosti dne 28.7.2020. Je nám líto, že jste s naším kvalitním přírodním doplňkem stravy z Norska nebyl spokojen a v první řadě nás mrzí, že jste dostal neúplné informace o složení výrobku.
Rádi bychom Vám tedy vrátili částku ve výši 49,- Kč za již uhrazené poštovné a balné. Poprosíme Vás tedy o zaslání čísla účtu (na emailovou adresu info@naturamed.cz), kam máme platbu zaslat.
Rádi bychom Vás také informovali, že zasílání marketingových nabídek prostřednictvím pošty, telefonu nebo emailu bylo zablokováno a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
vrácení peněz nežádám, pro mě je vše vyřízeno. Děkuji.