Společnost


Roman Kratochvíl

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#44008Zamítnutí reklamace e-kola, vadný computer

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2020, před 4 lety

Jan Hahn

Znění stížnosti

Při reklamaci kola, kterou jsem provedl v zápětí, kdy jsem na elkole nebyl schopen spínačem zapnout ovládací jednotku/computer. Doma jsem zkusil dát baterii do nabíječky a display se rozsvítil v obvyklém režimu nabíjení. Pokud se však komputer vypnul (nebo sám, po nějaké době), již nešel zapnout. Baterie byla na 60% kapacity nabitá, takže jsem v pohodě dojel do prodejny -26.6. 2020. Tam ode mne pracovník- asi p. B., kolo převzal . Do "zakázkové listu" napsal -vynechává computer.
Po 3 dnech si ode mne požádal o klíče k zamčené baterii. Po cca 5dnech jsem od p. B. měl telefonát, kdy se mě sugestivně vyptával, co jsem dělal s baterií. Posléze mi přiřkli vinu- prý na základě posudku fy Bosch, že jsem baterii deaktivoval na základě dálkové diagnostiky. Ptal jsem se, jak jsem to mohl udělat, nebo aby mi dali protokol z této diagnostiky. Odpověď odmítavá.
Dali mi však adresu na diagnostiku fy Bosch. Když jsem jim popsal projev té poruchy, uznali, že prodejce mohl baterii poškodit chybnou manipulací při diagnostice.


Produkt

elektrokolo Cube Reaction pro Hybrid, r.v. 2019


Požadované řešení

Prodejce uzná záruku, dodá novou baterii a předvede funkci výrobku-kola


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2020 10:21, před 4 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2020 18:17, před 4 lety

Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.