Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#4401Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 27 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2014, před 10 lety

Lukáš Radosta

Znění stížnosti

Dobrý den,
koupil jsem Nissan Primera, po odjetí cca 20km z bazaru, se rozklepala sahara a hrozně to drnčelo, nakonec sem zjistil že je ulomená lopatka na jedný straně a na druhý je přimáčklá ke chladiči kde do něj bouchala.
Asi tam chytře někdo nacpal kousek gumy a po cestě z bazaru se vytrousila, protože při zkušební jízdě bylo vše OK.

Reklamaci zamítli s tím že mě výslovně upozornily na to že technický stav vozu je v kategorii D (velmi špatný) a že mi doporučují kontroly a opravy zákl. tech. agregátů... ne nikdo mě na nic podobného výslovně neupozornil.

Vada očividně existovala již při koupi, ovšem neprojevila se tak že by byla vadou zjevnou (to až po několika km cestou ze servisu, kde jsem nejspíš vytrousil něco co tu saharu drželo aby nemlátila do chladiče). Podle mě tedy jasná skrytá závada


Produkt

Nissan Primera


Požadované řešení

Uznání reklamace jako skrytou závadu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2014 10:52, před 10 lety

Prodejce odpovídá za stav vozu, který je sjednaný ve smlouvě a za vady, které jsou na zboží při převzetí, pokud na ně neupozornil, nejedná-li se o vady odpovídající míře používání nebo běžného opotřebení. Prodávající by měl v rámci uplatněné nesplněné jakosti při převzetí prokázat, že vada nebyla na voze přítomná při převzetí, případně, že se jedná o vadu, která odpovídá běžnému opotřebení vozu, nebo stavu sjednanému ve smlouvě. Pouhým odkazem na špatný technický stav vozu se nelze zbavit odpovědnosti za vady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.10.2014 09:22, před 10 lety

Vážený pane Radosto, mohu Vás poprosit o nějaké detaily k danému vozu, abych si případ mohl dohledat?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.10.2014 11:57, před 10 lety


Lukáš Radosta

Jedná se o Nissan Primera P12 rv.2005, zakoupen na pobočce v Českých Budějovicích dne 15.9.2009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.10.2014 12:19, před 10 lety

Opravdu je to z roku 2009? Hledal jsem v databázi prodejů 15.9.2009 i 15.9.2014, ale žádnou prodanou Primeru v ČB jsme nenašel. Možná bude lepší poslat SPZ nebo VIN vozu. Děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.10.2014 12:28, před 10 lety


Lukáš Radosta

Nene, omlouvám se, nějak sem se překlepl, zakoupen byl letos, tedy 15.9.2014.
RZ 6C4 4710.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.4.2015 17:56, před 10 lety

Vážený pane Radosto,
s politováním musím potvrdit názor reklamačního oddělení, jímž byla reklamace zamítnuta s poukazem na stav vozu specifikovaný v předávacím protokolu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2015 12:25, před 10 lety

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením soudního sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Je však třeba zvážit, zda se v případě koupě ojetého vozu nejedná o vady, o jejichž přítomnosti kupující v době uzavírání smlouvy věděl a se kterými vůz vědomě přebíral.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.6.2015 18:27, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2015 10:31, před 10 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Jelikož služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.