Počet nahlášených stížností: | 68 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
24.6.2020 Vratila zakoupene bryle na čtení 4+. Na adresu Providio d.o.o., Zasilkovna s.r.o. U Arborky 696, 19015, Praha. Zaplatila poštovne 102.00 kč, čislo učtu takí. Zatim žadne penize na ucet ne vratilí. Co eto za společnost?
Bryle na čteni 4+. Reklama na int.
Vracení penez.
|
Tweet |
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.