Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dnešního dne mi začali chodit sms zprávy z čísla 90309099, aniž bych na ne odpovídala bylo mi účtováno 208,- kč za neoprávněné a neobjednane služby
Vrátit penize
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Legezová,
v tomto případě se nejedná o službu Vodafonu, proto je třeba, abyste se s reklamací obrátila na příslušného obchodníka, kterého je možné dohledat na http://www.platmobilem.cz/. Podle telefonního čísla 90309099, které jste uvedla, se jedná o službu společnosti ComGate Payments, a.s. Na stránce http://www.platmobilem.cz/databaze-cisel/vysledky-hledani?cislo=90309099 najdete kontakty na tuto společnost, které můžete využít.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.