Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po koupení zboží jsem ihned do týdne odstoupila od smlouvy (poštou jsem doporučeně poslala přiložený formulář k odstoupení od smlouvy) a po telefonické domluvě mi bylo řečeno, že do měsíce budu vědět co mám udělat se zbožím atd. Uplynulo tří měsíců a společnost nedala vědět vůbec nic. Když tam volám, učastník má vypnutý mobilní telefon.
Souprava 21 AML, indukční ploténka AML
Prosím o vrácení peněz
|
Tweet |
Byla-li smlouva uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání, spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a strany jsou povinné vrátit si vzájemné plnění. Tedy i spotřebitel by měl vrátit zboží. Doporučujeme společnost písemně vyzvat ke sdělení adresy, na kterou lze zboží vrátit. Spotřebitel nemusí zboží vracet na své náklady v případě, že zboží bylo dodáno do jeho domácnosti prodávajícím a povaha zboží jej neumožňuje odeslat obvyklou poštovní cestou. V takovém případě by bylo nutné vyzvat společnost, aby si zboží dle § 1835 občanského zákoníku vyzvedla ve spotřebitelovi domácnosti.
Společnost se nám bohužel nepodalořilo kontaktovat. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.