Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#44021Zaplacená objednávka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.07.2020, před 4 lety

Marcela Šimčíková

Znění stížnosti

Objednala jsem si u vás zboží po dodání jsem zaplatila složenkou na vás účet. /18.5.2020/teď mi chodi upominky že zboží je nezaplaceno.cislo objednávky je 102483357.Simcikova


Produkt

Objednávka 102483357


Požadované řešení

Prosím o potvrzení že se stížnost řeší a zboží bylo zaplaceno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2020 09:47, před 4 lety

Bylo-li zboží řádně zaplaceno, což lze doložit, má spotřebitel nárok na jeho dodání. Vyskytne-li se případně chyba ve zpracování transakce na straně banky společnosti, je za to odpovědná společnost. Jedná se o její "sféru vlivu" a v závazkových vztazích platí, že za tento problém nese odpovědnost sama společnost, nikoli spotřebitel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.7.2020 12:10, před 4 lety

Dobrý den, paní Šimčíková,

děkujeme za informaci. Objednávka č. 102483357 byla vytvořena přes společnost Twisto a platba se tedy měla hradit na jejich účet. Pokud Vám zasílají nějaké zprávy, že platbu neobdrželi, zašlete jim prosím potvrzení o provedení platby a situaci prověří. Níže zasíláme případně kontakty na Twisto:

+420 222 70 33 33 (od 9:00 do 20:00 hod.)
nebo mail: dotaz@twisto.cz

Děkujeme.

Hezký den přeje
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2020 14:52, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2020 21:31, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.