Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si u vás zboží po dodání jsem zaplatila složenkou na vás účet. /18.5.2020/teď mi chodi upominky že zboží je nezaplaceno.cislo objednávky je 102483357.Simcikova
Objednávka 102483357
Prosím o potvrzení že se stížnost řeší a zboží bylo zaplaceno.
|
Tweet |
Bylo-li zboží řádně zaplaceno, což lze doložit, má spotřebitel nárok na jeho dodání. Vyskytne-li se případně chyba ve zpracování transakce na straně banky společnosti, je za to odpovědná společnost. Jedná se o její "sféru vlivu" a v závazkových vztazích platí, že za tento problém nese odpovědnost sama společnost, nikoli spotřebitel.
Dobrý den, paní Šimčíková,
děkujeme za informaci. Objednávka č. 102483357 byla vytvořena přes společnost Twisto a platba se tedy měla hradit na jejich účet. Pokud Vám zasílají nějaké zprávy, že platbu neobdrželi, zašlete jim prosím potvrzení o provedení platby a situaci prověří. Níže zasíláme případně kontakty na Twisto:
+420 222 70 33 33 (od 9:00 do 20:00 hod.)
nebo mail: dotaz@twisto.cz
Děkujeme.
Hezký den přeje
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.