Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Při přepsání internetových služeb po mě chceli depozit ve vyšší 2000 kč. Operátor, který se mnou pracoval, zdilil, že o vrácení depozitu můžu požádat po uplynutí 3 měsíců. Ale teď, když jsem byla ma pobočce( na emaily nikdo nereagoval během týdne), mě bylo řečeno, že depozit vrátit nemůžou. Za důvod uvádějí, že jsem cizinka. Zajímavý je, že slečna, místo které jsem nastěhovala do bytu a přepisovala s ní tě služby je taky cizinka ale žádný depozit nemusela hradit. Takže mě to přijde jako xenofobní přístup. Jsem zvědavá, jaké další poplatky mě budou čekat když rozhodnu o zrušení využití služeb O2.
Internet O2 OPTYMAL HD
Vrácení depozitu v plné vyšší.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka zaplatila jistotu v souvislosti s poskytováním internetových služeb, budou rozhodné konkrétní dohodnuté smluvní podmínky pro její vrácení. Takto dohodnuté podmínky jsou závazné pro obě strany smluvního vztahu.
Dobrý den,
na úvod si dovolím zmínit, že u občanu cizí národnosti nepřistupujeme nijak xenofobně, ale snažíme se ochránit i naše zájmu podnikání. V těchto specifických případech je možné vyžadovat složení depozitu, který je vratný až po ukončení smluvního vztahu. Prosím případně o doplnění čísla internetu do neveřejné části, abych i přes výše uvedené skutečnosti mohl situaci prověřit.
Patrik Hogh, Guru pro Social Media O2 CZ
Dobrý den, doplňují údaje.
Zákaznicky účet 5910421530
Základní Přípojka OT4E4QX
Navíc při přepsání internetu kolega na pobočce udělal kopii dokladu totožnosti. Ale v profilu Moje.O2 mám uveden stát, že kterého nepocházím a neznámé cislo pasu. K čemu bylo dělat tě kopie? Afghánistán a Bělorusko - to je dva různé státy.
Děkuji za doplnění. Kopie je založená v systému u aktivační objednávky. Nejspíše udělal kolega při vyplnění státu chybu, takže předávám obratem na prodejnu k opravě. Omlouvám se za komplikace. Nyní zpět k hlavnímu tématu - depozit. Vidím vybraný depozit ve výši 2000 Kč bez uvedené lhůty pro vrácení. Vše určují v tomto případě všeobecné podmínky, které stanovují případné podmínky pro vrácení depozitu. Zde opravdu nemůžeme přistoupit k vrácení zálohy dříve jak po ukončení smluvního vztahu - vzhledem k ochraně našich zájmu.
Patrik Hogh
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobry den. Uz to nema smysl resit. Hledam alternativniho dodavatele internetu.