Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#44031Nepřijetí reklamace za nefunkční zbožì

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 29 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.07.2020, před 4 lety

Lucie Koubova

Znění stížnosti

13.7.jsem v prodejně 02 zakoupila bezdrátová sluchátka.Byly nefunkční druhý den jsem reklamovali.Dal mi prodejce jiné a také nešly.
Tedy jsem zaplatila dalsi...jiné... a slíbil mi,že za ty nefunkční,že mi pošlou do 14ti peníze zpět na účet.Staly 1490kc.
Nic nepřišlo.Tedy po 14ti dnech jsem šla opět do prodejny a tam mi sdělil,že když jsou zakoupena sluchátka v kamenné prodejně,nemám nárok na vrácení peněz???Je to možné???
Koubová Lucie


Produkt

Sluchátka Cullelar Java za 1490kc nefunkční


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2020 06:57, před 4 lety

Ze stížnosti vyplývá, že spotřebitelka v daném případě nefunkční sluchátka reklamovala. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat dodání nové bezvadné věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.

Spotřebitelka může rovněž využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Řízení před Českou obchodní inspekcí je zdarma. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2020 16:55, před 4 lety

Tímto zdvořile žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.10.2020 13:55, před 4 lety

Dobrý den,

děkuji za zprávu.
Nefunkční zboží je samozřejmě možné při zakoupení na prodejně reklamovat. Z toho vyplývají standardní podmínky řešení nefunkčnosti zboží po jeho zakoupení. Odstoupení od kupní smlouvy je určitě možné i právě u zboží zakoupeného na prodejně.
Je to už delší dobu, domluvila jste se na prodejně na náhradním řešení?

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2020 20:35, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2020 10:53, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.