Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
13.7.jsem v prodejně 02 zakoupila bezdrátová sluchátka.Byly nefunkční druhý den jsem reklamovali.Dal mi prodejce jiné a také nešly.
Tedy jsem zaplatila dalsi...jiné... a slíbil mi,že za ty nefunkční,že mi pošlou do 14ti peníze zpět na účet.Staly 1490kc.
Nic nepřišlo.Tedy po 14ti dnech jsem šla opět do prodejny a tam mi sdělil,že když jsou zakoupena sluchátka v kamenné prodejně,nemám nárok na vrácení peněz???Je to možné???
Koubová Lucie
Sluchátka Cullelar Java za 1490kc nefunkční
Vrácení peněz
|
Tweet |
Ze stížnosti vyplývá, že spotřebitelka v daném případě nefunkční sluchátka reklamovala. Má-li věc vady, může spotřebitelka požadovat dodání nové bezvadné věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Spotřebitelka může rovněž využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Řízení před Českou obchodní inspekcí je zdarma. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Tímto zdvořile žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Dobrý den,
děkuji za zprávu.
Nefunkční zboží je samozřejmě možné při zakoupení na prodejně reklamovat. Z toho vyplývají standardní podmínky řešení nefunkčnosti zboží po jeho zakoupení. Odstoupení od kupní smlouvy je určitě možné i právě u zboží zakoupeného na prodejně.
Je to už delší dobu, domluvila jste se na prodejně na náhradním řešení?
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.