Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Stornování obj.č.520501.2.7. jsem obdržel od paní K. pokyn, abych poslal číslo účtu pro vrácení peněz [Marimex#300984].Přibližně 20.7. jsem se tázal proč nebyly zaslány peníze.Byl jsem informován, že na storno je vystaven dobropis, že na vrácení peněz bude urgováno ekon.odd.Další urgenci jsem psal dne 27.07.27.7 a znova jsem volal na info a opět mně bylo sděleno, že dobropis je dávno vydán a že to budou urgovat.Včera mně byl zaslán mail č.ES5205001s tím ,že byl nyní teprve vystaven dobropis a že mám čekat do 14 dní peníze.PROSÍM TÍMTO, ABY MNĚ BYLY PENÍZE ZASLÁNY OBRATEM A NE MOŽNÁ AŽ ZA 14 DNÍ. S pozdravem Kreidl
STORNO 520501
PROSÍM TÍMTO, ABY MNĚ BYLY PENÍZE ZASLÁNY OBRATEM A NE MOŽNÁ AŽ ZA 14 DNÍ.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než mu je zboží doručeno) při uzavření kupní smlouvy na dálku, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.