Počet nahlášených stížností: | 139 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mojí tchýni přišel domů dopis od této firmy, kde tvrdí, že s nimi uzavřela rámcovou smlouvu o poskytování služeb, ale k tomu vůbec nedošlo, neboť žádnou smlouvu nepodepsala. Za nedodání vyžádaných podkladů vyhrožují smluvní pokutou ve výši 1.900 Kč.
Telefon mají nedostupný, na mail nereagují.
rámcová smlouva o poskytování služeb
Zrušení smlouvy, která nikdy nebyla podepsána a písemná omluva
|
Tweet |
Pokud si je spotřebitelka jistá tím, že závazek neexistuje a ani nikdy neexistoval, patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a smluvní pokutu vymáhat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.