Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.9. jsem u této firmy na eshopu Bombazbozi.eu objednala a zaplatila pračku Hotpoint Ariston.
Došla mě zálohová faktura, info o dodání pračky 18.9. mezi 14 a 16 hod.Od té doby již nikdo nereaguje na emaily a tel.je nedostupný.
Takže nemám pračku ani peníze.
Prodejci jsem psala naposledy v pátek 19.9.,že žádám o vrácení peněz ,ale opět nereagoval nikdo.
Žádám prodejce o vrácení peněz,jelikož zboží nebylo dodáno a již nekomunikují.
Pračka hotpoint Ariston
Chci vrátit peníze za zboží,které jsem nedostala.
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena, spotřebitel má právo na dodání zboží a prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. V takovém případě je žádoucí poskytnout prodávajícímu dodatečnou lhůtu pro možnost splnění povinnosti dodat. Oznámí-li zároveň spotřebitel prodávajícímu, že mu tuto dodatečnou lhůtu již neprodlouží, platí dle § 1978 odst. 2 občanského zákoníku, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. Odstoupením vzniká spotřebiteli nárok na vrácení peněz. Byla-li kupní cena uhrazena kartou a prodávající po odstoupení peníze nevrátí, může se spotřebitel obrátit na svou banku a požádat o tzv. charge-back (zpětnou platbu) - více na: http://www.dtest.cz/clanek-3517/dtest-a-esc-zpetna-platba-pomaha-resit-potize-pri-online-nakupech. V takovém případě je nutné doložit doklady prokazující objednávku, odstoupení apod.
Vzhledem ke zvyšujícímu se počtu stížností týkajících se této společnosti a nedodání zboží, je na zvážení spotřebitelů podání trestního oznámení. Oznámení je možné podat Policii ČR nebo státnímu zastupitelství. V případě, že bude se subjektem zahájeno trestní řízení, spotřebitelé mohou požadovat náhradu škody v tzv. adhézním řízení, které je vedeno v rámci řízení trestního.
Spotřebitelka nám sdělila, že na společnost podala trestní oznámení, které je vedeno pod č.j. KRPB-234633-3/TČ-2014-060210.
S ohledem na výše uvedené, stížnost uzavíráme.